Monday, February 27, 2012

sunny days ahead...


Hello and Welcome to the EAD Designs Blog Hop!
{it officially starts at 7 am pacific}

You should have arrived here from our FABBIE February Guest Designer's blog, Lauren of


I'm certain that she has a project that will knock your socks off...a ginormous round of applause for Lauren...she certainly did rock the EAD Designs goodness, didn't she?!  We LOVED having her play with us this month!!!!

Remember to leave comments on the EAD Designs blog along with everybody that is part of the hop today....there is free EAD Goodies every week and you just might be the lucky duck to win it!

I have a easy smeasy card for today:


I picked up the yellow chevron card base at Impress and smacked on the adorable stickerz from the Co-Branding Isabell's Umbrella Feather Friends 




My card design was inspired by the current Our Creative Corner Challenge:


I was super happy to see Our Creative Corner's post about word verification.   Did you see that the Moxie Fab World has turned off their word verification also?!!!!  Come on people....join in the movement to BAN word verification!!!!


Remember that...


Candace is up next...you'll want to check out her FAB EAD Designs project over on Scrappin' 2 Little Princesses!!

47 comments:

  1. Oooh...this is sooooo cute!

    P/s: I love that lots of people have turned off word verification. Yay!

    ReplyDelete
  2. Love this card... so cute and so yellow..= my fave!!!... BIG YAY to those who have turned off the WV!!!... hugs...xoxo

    ReplyDelete
  3. Really cute!! Beautiful happy colours!
    Hugs,
    Martha

    ReplyDelete
  4. Loveeeeeeeee your card!! So bright and cheery...and I am LOVING the birdie!! Too cute!!

    ReplyDelete
  5. A-Dorable!! Love the co-branded stickers and that card base is YUM!!

    ReplyDelete
  6. Awww, what an adorable card, Amy! So simple and so sweet! Love that happy yellow chevron base and love the sweet bird and balloons.

    ReplyDelete
  7. Love your trend of long tall note... makes me think I should break out of my normal shape. Love the brightness of this card.

    ReplyDelete
  8. Super fun!!!!! I adore that uber sweet image on that fabby chevron base! love!
    (and super love to all the peeps that have turned off word verification!!!)

    ReplyDelete
  9. so adorable as always Amy!!
    TFS :)

    ReplyDelete
  10. love your easy peasy card...those stickerz are the cutest evah!

    ReplyDelete
  11. Oh Amy, I absolutely love this card. One of my top 50 favorites by you.

    ReplyDelete
  12. love the balloons flying off the card! just PERFECT Amy!

    ReplyDelete
  13. Oh this is absolutely adorable! Love those stickers.

    ReplyDelete
  14. Cute card, Amy, love your quick and easy cards! Yeah for you, down with word verification, wouldn't that foil bloggers day! They seem to like to mess around with the things that work unless they are the ones being spammed! Have a wonderful Monday.

    ReplyDelete
  15. What a gorgeous card Amy.

    Hugs Riet.xx

    ReplyDelete
  16. So very cute!

    missstamper (at) yahoo.com

    ReplyDelete
  17. I love that flying quail... soooooooooo cute!

    ReplyDelete
  18. Very cute--I like the cheery chevron background.

    ReplyDelete
  19. Shows to go ya...no overthinking like I do, just quick crafty yumminess. Love that image and cardbase...hello, spring!

    ReplyDelete
  20. awe...so cute! gotta love what you did! have a fabbie week!

    ReplyDelete
  21. I NEED to get some of these cards Amy - this is so cool :)

    ReplyDelete
  22. wow amy! sooo awesome!!! i don't know what's going on but a lot of people i follow removed comment verification...lovin' that! :)

    ReplyDelete
  23. this is sooo cute, love that background paper!!!

    ReplyDelete
  24. Such a fun card, Amy! Love those little owlies :o)
    PS: checked 'behind the scenes' on my Blog and think my word verif has been/is off~hope so, cause it really is annoying

    ReplyDelete
  25. love, this happy yellow!! totally matches the weather here today!!:) love it girl!!

    ReplyDelete
  26. That little birdie is super cute and I love how the balloons are popping off the top of the card. :)

    ReplyDelete
  27. you say, "EASY SCHMEASY" i say "SIMPLY BRILLIANT"! (in EVERY sense of the word, considering that fabulously bright yellow background that has single handedly woken me the rest of the way up!!!

    thanks for having me at EAD this month... i had a blast... and i especially loved that we were "in order" for the monday blog hops, that made it even MORE fun for me!!!! ♥♥♥!

    ReplyDelete
  28. Oh my this is CUUUUTE! LOVE that lil' guy!

    Hugs,
    Naomi

    ReplyDelete
  29. too cute, too cute, too cute!!! love the simple design and that mod zig zag background. fab work, Amy!

    ReplyDelete
  30. SOOOOOO adorable! I LOVE that paper and that little birdie with the balloons! TOOOOO cute:)

    ReplyDelete
  31. super CUTE!!!
    i know, i know, i am a day late :( but for good reason my friend.
    got home last night from work and guess what was waiting for me???? yup my photo tent!!!! so of course i had to make a card so it could be "tested" lol

    ReplyDelete
  32. Love love that cute bird...wonderful card. Thanks for the chance to win.

    ReplyDelete
  33. I adore the lovely little owl, great yellow too!

    ReplyDelete
  34. This is absolutely precious and adorable!!! **swoon**

    And thank you for being SUCH a huge advocate of the crap that Blogger brings to the table. I went to a site yesterday, through a sort of blog hop {it was release day}, and someone had that one, and I had to try THIRTEEN!!!!!!! times to get my comment posted because if blogger had trouble talking to wordpress, I had to start ALL over again. I won't comment on her blog again until she changes it. See?? Why turn away valid visitors!!???

    ReplyDelete


Cheers,
~amy~