Wednesday, January 8, 2014

Artful Delight: you brighten my day



I'm up on the Artful Delight blog today!

I gotta warn you, there is going to be a whole load of pink, red & hearts over the next several weeks!

Check out today's card:


I was totally inspired by the Artful Delight January Sketch Challenge:


Love the January Artful Delight Card kit:


The pinwheel and heart brad are from my stash.

The sentiment was inked up with the Hero Arts black ink pad from last month's kit and the pinwheel was adhered with a foam dimensional from last month's kit too!

I'm also linking up to




24 comments:

  1. Sooooooooooo love love love this! LOVING that pinwheel!!!!!!

    ReplyDelete
  2. I love that pinwheel...so adorable!

    ReplyDelete
  3. Love this! You always make me want those damn kits! Lol

    ReplyDelete
  4. Great card, love the pinwheel!

    ReplyDelete
  5. Cute pinwheel card. I love "pink and red and hearts" so can't wait to see what you create.

    ReplyDelete
  6. Perfect! The pinwheel is just right - the printed paper pattern is just what you need to keep this from being too pink. Love it!

    ReplyDelete
  7. So beautiful card Amy.

    Hugs Riet.xx

    ReplyDelete
  8. LOOOOOVE the pinwheel!! super cute

    ReplyDelete
  9. Love this, Amy! That pinwheel is adorable. And that kit looks amazing! Thanks so much for linking up at Paper Smooches Sparks challenge this week!

    ReplyDelete
  10. Love it Amy!! The pinwheel is so cute!!

    ReplyDelete
  11. Yep, your card is a resounding success: it has totally brightened my day! Love the papers and the pinwheel is simply darling. I made pinwheels once for my niece; it was quite the production (my 'pre die-owning days), but they turned out (after much teeth-clenching) quite wonderful. Yours = wonderful spark for a trip down memory lane! Hugs~c

    ReplyDelete
  12. Bring on the pinks, reds and hearts!! Awesome card, Amy! LOVE the pinwheel!

    ReplyDelete
  13. Love this pinwheel!!! too sweet and cute.... hugs...x

    ReplyDelete
  14. That is adorable! Loving the little pinwheel!

    ReplyDelete
  15. You may just inspire me to break out my WMS pinwheel set... maybe.

    ReplyDelete
  16. Fun and pretty! Great love card.

    ReplyDelete
  17. LOL, and there should be lots of pink and hearts!

    ReplyDelete
  18. The pinwheel valentine card is so cheery! I think it's just super! Love it! Robin

    ReplyDelete
  19. LOOOOOOOVE that pinwheel! And those papers! AMAMAMAMAZING:) THANKS so much for playing along with the Paper Smooches SPARKS challenge:) Hope you join in the fun again this week (Picture Perfect)!!! <3

    ReplyDelete
  20. LOOOOOOOVE that pinwheel! And those papers! AMAMAMAMAZING:) THANKS so much for playing along with the Paper Smooches SPARKS challenge:) Hope you join in the fun again this week (Picture Perfect)!!! <3

    ReplyDelete


Cheers,
~amy~