Monday, July 27, 2009

time for fun


Here's my take on Jen's SFYTT. Funny thing, I printed out her sketch along with the Card Patterns one and didn't realize that it chopped off the edges of the SFYTT sketch when I printed them out...that's why my card looks a smidge different than the actual sketch...LOL.

I used American Crafts papers for the entire card. The butterflies are a combo of the SU Sizzix die and my Marvy punch...gotta love butterflies! The sentiment is A Muse.

It has been pretty stinkin' warm in Washington state...at least for us! I have to say that I look forward going into my air conditioned office :)

38 comments:

  1. I looove it...This pp is really pretty...so are the flitting butterflies...

    ReplyDelete
  2. Love your butterflies and the colour!!! SO pretty!!

    sobs...I almost completed ALL of 365 Card's challenges last week... but I don't have internet access and I couldn't upload :( Am gonna upload them anyway :P

    ReplyDelete
  3. Oh lovely bright and fun card Amy - love the butterflies. x

    ReplyDelete
  4. Love the colors the butterflies, looks gorgeous!!!
    Have anice day!
    hugs Dora

    ReplyDelete
  5. So pretty!!! Love how that butterfly just flutters right off the card. :)

    ReplyDelete
  6. eeeek love them clouds!!!! love them burrterflies!!!

    Good mornin sis! check out mah blog!!!

    ReplyDelete
  7. OMG Amy.. I LOVE your interpretation of this sketch! The butterflies are so cute!

    Mishy

    ReplyDelete
  8. Such a fun cheery card Amy!! Great dp too - I used some of that AC paper this weekend too! :)

    ReplyDelete
  9. So pretty Amy! love your layered butterflies and the wonderful DP you used - very fun colors!

    ReplyDelete
  10. i am still hoarding my 1 sheet of AC clouds!

    ReplyDelete
  11. Fun card sistah! Get ready for more heat! I heard 94 today and warmer tomorrow and Wendesday...we're such weather weenies, aren't we! LOL

    ReplyDelete
  12. Oohh...butterflies!! How could I resist this one?? Nice take on the sketch, Amy!! Your cards are always fun and happy!

    ReplyDelete
  13. This is gorgeous!

    ReplyDelete
  14. Eeee!!! I love those happy butterflies and fun colors!

    ReplyDelete
  15. Super cool with great colors. Those butterflies are awesome!

    ReplyDelete
  16. Love the colors! The butterflies are the perfect touch!

    ReplyDelete
  17. I am loving the bright, fun colors on this one. And your new profile pic is HOTTTT, WOMAN!! DAAANNNG! :P

    ReplyDelete
  18. Fab! Great take on the sketch, using great papers (those clouds!)

    ReplyDelete
  19. Love, love, love this! And that paper is the bestest!

    ReplyDelete
  20. Such a cute card! Yep, it was hot last night...but freezing in my office right now, lol.

    ReplyDelete
  21. This looks great. I love all the crisp lines!

    ReplyDelete
  22. Very cute!! Love the clouds and the butterflies! I agree, it is time for fun!

    ReplyDelete
  23. This is definitely fun, Amy! Luvin' the colors and all of those butterflies :)

    ReplyDelete
  24. Love this card Amy!! Too cute... I have that paper but haven't used it yet. You may inspire me to pull it out and play! :)

    ReplyDelete
  25. ooh! Amy, this is so cute! I like the cute butterflies! I love the PP!

    Clouds :D

    ReplyDelete
  26. What a FANTASTIC card Amy!! I love the butterflies and how colorful this is. :)

    ReplyDelete
  27. This is just GORGEOUS Amy! All those bright colors...and clouds!! I could not love it more!

    (-: Heidi

    ReplyDelete
  28. Wonderful card Amy!! bright and cheerful.x

    ReplyDelete
  29. Oh...what pretty papers!! Your popped butterflies are perfect on the cloud paper! Love this!!

    ReplyDelete
  30. So cute! Love the whimsical feel this card gives! :)

    ReplyDelete
  31. Love the butterflies! I need to get me some of them SU butterfly dies!!

    ReplyDelete


Cheers,
~amy~